čtvrtek 17. února 2011

Nejzdvořilejší přepadení na světě

Některé by tento lupič málem rozplakal. Pokud neumíte anglicky, shlédněte video a pod ním naleznete překlad.

Sdílet na Facebooku


Překlad:

Prodavač: Děkuji.

Lupič: Mohl byste pro mě udělat laskavost?

Prodavač: Ano.

Lupič: (vytahuje zbraň) Mohl byste to prosím vyprázdnit a položit vše sem?

Prodavač: Co tím myslíte?

Lupič: Položit vše sem. Tohle je přepadení.

Prodavač: Proč to děláte?

Lupič: Protože potřebuji peníze. Mám děti, co musí jíst, aby byli zdravé, pane.

Prodavač: Dobře.

Lupič: Vím jaký jsem. Uvědomuji si to a opravdu opravdu se vám omlouvám, že tohle dělám, ale mám děti.

Prodavač: A co byste řekl, kdybych vám dal 40 dolarů a bylo by to?

Lupič: To bohužel nejde, musím splatit nájem, účty a děti musí jíst.

Prodavač: (Vyndává z kasy všechny peníze)

Lupič: Děkuji vám mnohokrát, oceňuji to a opravdu se vám omlouvám a pokud se ještě někdy dostanu na vlastní nohy, pane, přinesu to zpátky.

Prodavač: Je mi to líto. Bůh s vámi pane.

Lupič: Děkuji vám mnohokrát, ať je s vámi také.

Prodavač: Děkuji.

Následně lupič schová pistoli, bere si kelímek s kávou a odchází...

Žádné komentáře:

Chybí vám peníze před výplatou?

Zkuste malou půjčku 1000 nebo 2000 Kč na webu www.tisickorun.cz. Pokud jste ze Slovenska, využijte stejnou malou pôžičku na www.stoeur.sk. Jsou to ty pravé SMS půjčky!