úterý 8. února 2011

Elektronické podání na soud... hezky od srdce

Od: #########

Odesláno: 24. září 2009 14:08

Komu: Podatelna OSoud SOK

Předmět: ######

Dobrý den

SLavný Sokolovský soude. Dnes jsem si převzal dopis od vás. Byl jsem velice překvapen. Stálo v něm že pokud si nevizvednu do 14. dnů dopis ohledně mých veřejně prospěšných prací budu předveden policijí to měla být výhruška? V tom Sokolově mě už jebete pěkně dlouho! Za celá skurvený půlrok co jste mi to měli dotad jste nebyli schopni nic zaslat. A když vycestuju pracovně do zahraničí pošlete to? Vybervováno kriminální policijí? Ano? Takže aby jsme si porozuměli teď jsem v České republice teď posílejte. A podobné ultimáta jako je například do 14.ti dnů si dávejte v Sokolově. A třeba na kriminálce taky, ale na mě to nezkoušejte. Pokud trváte na tom že pokud se nedostavím pro obsílku do 14. dnů pošlete na mě policiji prosím, ale ať si holky vemou neprůstřelné vesty. Aby vydrželi alespoň do té doby než mi přijedou posili. Se vší úctou k vám i k vašemu soudu společně s kriminální policijí mi můžete tak políbyt prdel s vašemi výhruškami. Můžeme to vzít i mimo zákon zda li máte zájem schválně co zmůže Sokolovský okresní soud proti mě a mími státními zaměstnaci vtipálci ze Sokolova. Když vy justiční mafiji na mě v tom prípadě to oplatím stejnou měnou. Mám takz známe nebojte :-)

Příjemné strávení zbytku dne přeje:

######

#########

########

#####

Sdílet na Facebooku

Žádné komentáře:

Chybí vám peníze před výplatou?

Zkuste malou půjčku 1000 nebo 2000 Kč na webu www.tisickorun.cz. Pokud jste ze Slovenska, využijte stejnou malou pôžičku na www.stoeur.sk. Jsou to ty pravé SMS půjčky!